PROCITY

Leyland ismiyle TM Serisi kamyonlara ilk üretim başladı.

Türkiye’de ilk dizel motor üretimi gerçekleştirildi.

Fikri ve sınai mülkiyeti bir Türk firmasına ait, %100 yerli ilk kamyon “PROFESYONEL SERİSİ” üretildi.

MD Serisi hafif ticari araç üretimine başlandı.

Çevreye duyarlı ilk doğalgazlı otobüs üretimi gerçekleştirildi.

Mayına karşı korumalı araçların efsanesi KİRPİ’nin üretimine başlandı.

Yerli ve Milli ilk Tank Taşıyıcı Araç üretimine başlandı. 8 ay içerisinde 72 adet üretilerek Türk Silahlı Kuvvetleri’ne teslim edildi.

İlk yerli ve milli motor prototipi çalıştırıldı.

TULGA ailesi Türkiye’nin ilk yerli ve milli SUV aracıyla büyümeye devam etti.

BMC dünyanın en büyük ilk 100 savunma sanayi firması arasına giren ilk ve Türk Kara Araçları üreticisi oldu.

BMC Otomotiv Sanayi ve Ticaret A.Ş. dünya markası olma yolunda yenilenen hedeflerine doğru hızla ilerliyor.

Türkiye’nin ilk otomotiv dökümhanesi BMC bünyesinde kuruldu.

Ege Bölgesi’ndeki ilk Çıraklık Eğitim Merkezi BMC bünyesinde açıldı.

BMC Avrupa’ya ihracat yapan ilk Türk ticari araç üreticisi oldu.

Fikri ve sınai mülkiyeti bir Türk firmasına ait ilk hafif ticari araç olan “MEGASTAR” üretildi.

%100 Yerli, ilk tam alçak tabanlı solo ve körüklü otobüs serisi ‘’PROCITY’’ üretimine başlandı.

İlk yerli ve milli apron otobüsü “NEOPORT” üretildi.

İlk yerli ve milli apron aracı NEOCITY 8,5 m VIP üretildi.

Türkiye’nin ilk yerli ve milli pikap aracı TULGA tanıtıldı.

İlklerin markası BMC’nin yeni nesil araç sayısı 107’ye ulaştı. Kuruluşundan itibaren toplam araç ve motor üretimi 300 bin adedi geçti.

BMC, SSI (Savunma ve Havacılık Sanayi İhracatçılar Birliği) tarafından açıklanan verilere göre 2023 yılında Türk Savunma Sanayi Kara Aracı Üretici Firmaları arasındaki toplam ihracatın yaklaşık %52’sini tek başına gerçekleştirerek ihracat liderliğini korudu.